Mientres l’Ayuntamientu de Xixón planifica ganar nuevos espacios al usu peatonal, primando’l valor social y recreativo del muru de San Lorenzu, en Carreño sigue pensándose nel asfaltáu del paséu marítimu pa consolidar el tráficu rodao. Hasta’l PP metió una moción nel Pleno municipal na que se pedía que «el paseo marítimo siga teniendo ahora y en el futuro tráfico de vehículos en ambos sentidos de la circulación«.
La necesidá d’espacios urbanos más saludables, que promuevan nueves formas de movilidá y onde les persones se sitúen nel centru, tan marcando indiscutiblemente l’urbanismu na Europa del sieglu XXI. Tendencia que la pandemia vieno a acelerar. Por eso dende SOMOS Carreño-PODEMOS defendemos abrir esti debate pa un espaciu que ye vital pal esparcimeintu, sociabilidá y salú comunitaria del nuestru conceyu.
EQUI PUEDES CONSULTAR ALGUNES NOTICIES RELACIONADES:
- Nueva fachada marítima entre Candás y Perlora.
- SOMOS Carreño-Podemos presenta una moción para solicitar la financiación de la fachada marítima con fondos europeos Next Generation.
- La Diputada de PODEMOS, Sofía Castañón, exige en el Congreso la finalización de las obras de acondicionamiento de la fachada marítima
- Propuesta de reforma del frente urbano del paseo del Muro de San Lorenzo, Xixón