Somos Carreño presenta una moción nel Ayuntamientu de Carreño naguando por que se faiga un estudiu de salú nel conceyu
SOMOS Carreño presentó esta mañana per rexistru nel Ayuntamientu una moción pa facer un estudiu de salú sobre la población de Carreño.
L’agrupación lleva alantre asina unu de los puntos cimeros del so programa, y propón llevar al plenu pal so alderique y aprobación un tema que sabe de primer mano qu’esmolez a un sector mayoritariu de les ciudadanes y ciudadanos de Carreño.
La moción presentada espón como motivos les dures condiciones ambientales a que ta sometida la población del conceyu por mor de la xera industrial y la necesidá de dar anuncia a les persones del conceyu de qué manera afecten a la so salú.
Los argumentos que s’esponen pa sofitar la defensa del documentu vienen d’axencies internacionales como la Organización Mundial de la Salú (OMS). Tamién se tomaron datos, sobre manera, de les estaciones de midición de la Conseyería de Mediu Ambiente y remanando informes de la Conseyería de Sanidá del Principáu.
La moción, amás, pide un informe sobre la incidencia del ruíu nes zones más espuestes del conceyu, como les cercaníes a l’A-81 o los alredores de la Térmica d’Aboño, ente otros.
Somos Carreño presenta una moción en el Ayuntamiento de Carreño instando a la realización de un estudio de salud en el concejo
SOMOS Carreño presentó esta mañana por registro en el Ayuntamiento una moción para realizar un estudio de salud sobre la población de Carreño.
La agrupación materializa de esta manera uno de los puntos clave de su programa, y propone llevar al pleno para su debate y aprobación un tema que sabe de primera mano que preocupa a un sector mayoritario de las ciudadanas y ciudadanos de Carreño.
La moción presentada expone como motivos las duras condiciones ambientales a que está sometida la población del concejo como consecuencia de la actividad industrial y la necesidad de dar a conocer a las personas del concejo de qué manera afectan a su salud.
Los argumentos que se exponen para apoyar la defensa del documento proceden de agencias internacionales como la Organización Mundial de la Salud (OMS). También se han tomado datos procedentes fundamentalmente de las estaciones de medición de la Consejería de Medio Ambiente y manejado informes de la Consejería de Sanidad del Principado.
La moción, además, solicita un informe sobre la incidencia del ruido en las zonas más expuestas del concejo, como las cercanías a la A-81 o los alrededores de la Térmica de Aboño, entre otros.