POR QUÉ NOS ABSTUVIMOS A LA CUENTA GENERAL DE LA MANCOMUNIDAD DEL AÑO 2015
Mientras no esté más claro el compromiso unánime de las dos corporaciones nos mantendremos a la expectativa. No puede ser que tras la nefasta etapa vivida en la anterior legislatura, llevemos desde el principio del presente mandato con comportamientos timoratos y dubitativos.
El compromiso de SOMOS Carreño con la Mancomunidad y con el mantenimiento de los servicios públicos es diáfano, pero no daremos nuestro apoyo abierto a las cuentas mientras no se expliquen de manera clara y se despejen todas las dudas. Que se pongan los medios, tanto económicos como políticos, necesarios para el sostenimiento y proyección futura de la Mancomunidad. Cuando haya una posición clara, decidida y unánime en ese sentido (al menos de los grupos políticos que apoyan la Mancomunidad) apoyaremos las cuentas, mientras tanto nuestra postura va a estar condicionada a un cambio de actitud y a una mayor implicación en las posibilidades del proyecto.
Aunque intente argumentarse desde el punto de vista técnico para nosotras está claro que el trasfondo político es evidente. Reclamamos un posicionamiento claro del lado de la Mancomunidad, con un compromiso que se traduzca en el mantenimiento, mejora y aumento de los servicios ofrecidos. Reclamamos que se despejen las dudas en cuanto a la financiación que llevan planeando desde el principio de la legislatura. Que no se nos ponga en la disyuntiva de reducir o recortar. Reclamamos aumentar las aportaciones municipales y explorar la posibilidad de mancomunar más servicios. Y por último reclamamos que se cubra de inmediato la plaza vacante, desde septiembre del año pasado, de la Oficina de Normalización Llingúística.
Después de 3 meses, no hay voluntad de respetar un acuerdo trayendo de forma inmediata la moción presentada por nuestro grupo para su debate y aprobación al plenario de la Mancomunidad. Lo que estamos pidiendo de manera urgente es la cobertura de una plaza creada y subvencionada por el Principado de Asturies que lleva vacante desde septiembre de 2016 de forma inexplicable. Nos parece una falta de respeto a nuestro grupo municipal y a la propia comisión que alcanzó un acuerdo de forma democrática y que ahora se está vulnerando. Estamos perdiendo tiempo, fondos de una subvención concedida y la posibilidad de utilizar un servicio demandado por un importante sector de la ciudadanía.
N’Asturianu.
La nuesa posición énte les cuentes de 2015 na pasada Xunta de la Mancomunidá del Cabu Peñes
POR QUÉ ABSTUVIMOS A LA CUENTA XENERAL DE LA MANCOMUNIDÁ DEL AÑU 2015
Mientres nun tea más claru’l compromisu unánime de les dos corporaciones caltendremos a la mira. Nun puede ser que tres la nefasta etapa vivida na anterior llexislatura, llevemos dende’l principiu del presente mandatu con comportamientos fréngoles y dubiosos.
El compromisu de SOMOS Carreño cola Mancomunidá y col caltenimientu de los servicios públicos ye diáfanu, pero nun vamos dar el nuesu sofitu abiertu a les cuentes mientres nun s’espliquen de manera clara y esténense toles duldes. Que se pongan los medios, tantu económicos como políticos, necesarios para’l sostenimientu y proyección futura de la Mancomunidá. Cuando haya una posición clara, decidida y unánime n’ese sentíu (siquier de los grupos políticos que sofiten la Mancomunidá) vamos sofitar les cuentes, mentanto la nuesa postura va tar condicionada a un cambéu d’actitú y a una mayor implicación nes posibilidaes del proyectu.
Anque intente argumentase dende’l puntu de vista técnicu para nós ta claro que la fonderada política rescampla. Reclamamos un allugamientu claru del llau de la Mancomunidá, con un compromisu que se traduza nel caltenimientu, meyora y aumentu de los servicios ufiertaos. Reclamamos que s’estenen les duldes tocantes a el financiamientu que lleven entamando dende’l principiu de la llexislatura. Que nun senos ponga na disyuntiva d’amenorgar o retayar. Reclamamos aumentar les aportaciones municipales y esquizar la posibilidá d’acomuñar más servicios. Y d’últimes reclamamos que se cubrir de momentu la plaza vacante, dende setiembre del añu pasáu, de la Oficina de Normalización Llingúística.
Dempués de 3 meses, nun hai voluntá de respetar un alcuerdu trayendo de forma inmediata la moción presentada pol nuesu grupu para’l so alderique y aprobación al plenariu de la Mancomunidá. Lo que tamos pidiendo de manera urxente ye la cobertoria d’una plaza creada y subvencionada pol Principáu de Asturies que lleva vacante dende setiembre de 2016 de forma inesplicable. Paeznos una falta de respetu al nuesu grupu municipal y a la mesma comisión qu’algamó un alcuerdu de forma democrática y qu’agora se ta frayando. Tamos perdiendo tiempu, fondos d’una subvención concedida y la posibilidá d’utilizar un serviciu demandáu por un importante sector de la ciudadanía.