SOMOS CARREÑO SE DESMARCA DEL NUEVO PROCESO DE PRESUPUESTOS PARTICIPATIVOS
El grupo municipal de Somos Carreño es crítico con la apertura del nuevo proceso para 2018, por la celeridad y la falta de información previa que se proporcionó a la ciudadanía.
El pasado día 5 de noviembre, el equipo de gobierno socialista ha presentado, en el marco del Consejo de Participación Ciudadana del concejo de Carreño, el nuevo proyecto de presupuestos participativos para 2018. En ese Consejo, la propuesta del gobierno del PSOE ya ha recibido numerosas críticas, tanto de asociaciones como de grupos políticos de la corporación.
Y es que, según comenta el portavoz de SOMOS Carreño Carlos López, tras asistir a la pasada sesión del Consejo de Participación, “vuelve a caerse en los mismos errores que criticamos el año pasado. Nuestro grupo municipal ha mostrado su apoyo en 2017 porque entendíamos que, aunque la propuesta tenía fallos, lo principal era que los presupuestos participativos iniciaran su andadura y en SOMOS Carreño apostamos por la participación ciudadana como eje central de toda acción política. Ahora bien, dimos ese apoyo con el compromiso del equipo de gobierno de evaluar el proceso a mediados del presente año para detectar debilidades y ver oportunidades de avance. Un compromiso que no han cumplido”.
Así, el PSOE vuelve a apartar a SOMOS Carreño de la elaboración del proyecto de presupuestos participativos, eso a pesar de apoyar públicamente el proceso el año pasado, aparte de presupuestos y remanente. “Parece que de nada sirve dar un voto de confianza, si quien gobierna lo hace con arrogancia. Ninguna de las novedades de este año han sido consultadas con nuestro grupo, y eso que hemos sido los únicos que les hemos dado un apoyo explícito en la anterior edición. Es inadmisible llegar a un Consejo de Participación Ciudadana con hechos consumados y a cinco días de empezar el proceso. Acabarán quedándose solos en este tema, como en tantos otros”, remata el portavoz del grupo municipal SOMOS.
El pasado martes en el Consejo de Participación Ciudadana muchas de las personas presentes mostraron su descontento con lo ajustadísimo de los plazos. En palabras de Carlos López, “Vuelve de nuevo el equipo de gobierno a presentar una propuesta cerrada y con escaso o nulo margen de intervención tanto por parte de la ciudadanía como del resto de fuerzas políticas. Con prisas y poco tiempo para la formación previa de la gente en las peculiaridades del proceso, volveremos a ver de nuevo escasa participación en las sesiones presenciales, tal como pasó el año anterior. Este sistema, si no se mejora no será capaz de despertar el interés de los ciudadanos por participar y no conseguirá superar la fase actual, que más se parece a un mero concurso de ideas que a una herramienta que ahonde en la participación democrática de las vecinas y vecinos. Y es una pena que así sea”.
Enlaces en prensa: Somos Carreño se desmarca del nuevo proceso de presupuestos participativos
Somos cree que los presupuestos participativos del PSOE son «muy cerrados»
(N’Asturianu)
SOMOS CARREÑO DESMÁRCASE DEL NUEVU PROCESU DE PRESUPUESTOS PARTICIPATIVOS
El grupu municipal de Somos Carreño ye críticu cola apertura del nuevu procesu pa 2018, pola celeridá y la falta d’información previa que s’apurrió a la ciudadanía.
El pasáu día 5 d’avientu, l’equipu de gobiernu socialista presentó, nel marcu del Conseyu de Participación Ciudadana del conceyu de Carreño, el nuevu proyectu de presupuestos participativos pa 2018. Nesi Conseyu, la propuesta del gobiernu del PSOE yá recibió numberoses crítiques, tantu d’asociaciones como de grupos políticos de la corporación.
Y ye que, según comenta’l voceru de SOMOS Carreño Carlos López, n’asistiendo a la sesión del Conseyu, “vuelve a cayese nos mesmos erros que criticamos l’añu pasáu. El nuesu grupu municipal amosó’l so sofitu en 2017 porque entendíemos que aunque la propuesta tuviera fallos, lo principal yera que los presupuestos participativos entamaren la so andadura y en SOMOS Carreño apostamos pola participación ciudadana como exe central de toa acción política. Agora bien, dimos esi apoyu col compromisu del equipu de gobiernu d’evaluar el procesu a mediaos del presente añu para detectar debilidaes y ver oportunidaes de meyora-. Un compromisu que nun cumplieron”.
Asina, el PSOE vuelve a apartar a SOMOS Carreño de la ellaboración del proyectu de presupuestos participativos, eso a pesar de sofitar públicamente’l procesu l’añu pasáu, amás de presupuestos y remanente. “Paez que de nada sirve dar un votu de confianza si el que gobierna lo fai con arrogancia, ninguna de les novedaes d’esti añu fueron consultaes col nuesu grupu, y eso que fuimos los únicos que-yos dimos un sofitu esplícitu n’anterior edición. Nun ye almitible llegar a un Conseyu de Participación Ciudadana con fechos peracabaos ya cinco díes d’empezar el procesu. Acabarán quedándose solos n’esto, como en tantes otres coses”, remata’l voceru del grupu municipal SOMOS.
Con éses, el pasáu martes nel Conseyu de Participación Ciudadana tolos presentes amosaron el so descontentu colo ajustadísimo de los plazos. En palabres de Carlos López, “Vuelve de nuevu l’equipu de gobiernu a presentar una propuesta zarrada y con escasu o nulu marxe d’intervención tanto por parte de la ciudadanía como del resto de fuerces polítiques. Con prieses y pocu tiempu pa la formación previa de la xente nes peculiaridaes del procesu, volveremos a ver de nuevu escasa participación nes sesiones presenciales, tal como pasó l’añu pasáu. Esti sistema, si nun se meyora, nun va ser quién a espertar l’interés del vecinderu por participar y nun consiguirá superar la fase actual , que se paez más a un meru concursu d’idees que a una ferramienta que afonde na participación democrática de les vecines ya vecinos. Y esto ye una pena qu’asina sía”.