CHARRA ALDERIQUE EN CANDAS POR UN NUEVO MODELO ENERGÉTICO. ORGANIZADA POR SOMOS CARREÑO Y PODEMOS ASTURIES
Precisamos un nuevu modelu enerxéticu.
El modelu enerxéticu vixente nel Estáu español nun garantiza l’accesu a bona parte de la ciudadanía y provoca probeza enerxética a miles de families. Nun ye un modelu al serviciu de la xente, sinón que namás complaz al oligopoliu de les grandes compañíes enerxétiques, coles que los políticos intercambien favores y prevendas al traviés de los sos conseyos d’alministración.
N’Asturies somos excedentarios en producción enerxética , soportamos una gran industria productor d’enerxía, insensible cola sostenibilidá y la calidá del aire, que quema carbón d’importación de países onde se frayen los derechos de les persones.
Precisamos un nuevu modelu basáu nes enerxíes anovables, la eficiencia enerxética, l’aforru , la soberanía y descentralización de la distribución.
¿ Hai alternatives a les grandes empreses? Si, les cooperatives de consumu enerxéticu.
A lo llargo de tol Estáu, tán consolidándose cooperatives de consumu d’enerxía verde ensin ánimu d’arriquecimientu. Estes cooperatives dante la posibilidá de contratar la to factura de la lluz con elles, y dexar d’alimentar al oligopolio enerxéticu. Garantícente qu’el to suministru enerxéticu procede cien per cien d’enerxíes anovables.
Dende Somos Carreño y Podemos apostamos por un modelu sostenible, al serviciu del bien común, y que ruempa col oligopoliu enerxéticu.
El próximu sábadu, 25 de febreru, va tener llugar una charra a les seis na Casa la Cultura de Candás, sobre’l cambéu de modelu enerxéticu entamada por Somos Carreño y Podemos. Nella van intervenir: Pablo Testa, miembru del Conseyu Ciudadanu de Podemos, y Paco Ramos históricu del movimientu ecoloxista n’Asturies que va representar a la cooperativa d’enerxía verde ensin ánimu d’arriquecimientu “Som Enerxía”.
Necesitamos un nuevo modelo energético.
El modelo energético vigente en el Estado español no garantiza el acceso a buena parte de la ciudadanía y provoca pobreza energética a miles de familias. No es un modelo al servicio de la gente, sino que sólo complace al oligopolio de las grandes compañías energéticas, con las que los políticos intercambian favores y prebendas a través de sus consejos de administración.
En Asturias somos excedentarios en producción energética, soportamos una gran industria productora de energía, insensible con la sostenibilidad y la calidad del aire, que quema carbón de importación de países donde se vulneran los derechos de las personas.
Necesitamos un nuevo modelo basado en las energías renovables, la eficiencia energética, el ahorro, la soberanía y la descentralización de la distribución.
¿Hay alternativas a las grandes empresas? Si, las cooperativas de consumo energético.
A lo largo de todo el Estado, se están consolidando cooperativas de consumo de energía verde sin ánimo de lucro. Estas cooperativas te dan posibilidad de contratar tu factura de la luz con ellas, y dejar de alimentar al oligopolio energético. Te garantizan que tu suministro energético procede cien por cien de energías renovables.
Desde Somos Carreño y Podemos apostamos por un modelo sostenible, al servicio del bien común, y que rompa con el oligopolio energético.
El próximo sábado, 25 de febrero, tendrá lugar una charla a las seis en la Casa la Cultura de Candás, sobre el cambio de modelo energético organizada por Somos Carreño y Podemos. En ella intervendrán: Pablo Testa, miembro del Consejo Ciudadano de Podemos, y Paco Ramos histórico del movimiento ecologista en Asturias que representará a la cooperativa de energía verde sin ánimo de lucro “Som Energía”.